Sinteza recomandărilor pentru proiectele de decizie consultate public
la 23 decembrie 2019
Conform prevederilor legale, a fost organizată consultarea publică pentru 8 proiecte de decizie care vor fi examinate la următoarea ședință a Consiliului rational.
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus includerea în ordinea de zi a consultărilor publice a încă 3 proiecte de decizie și anume:
Raportor:O.Zubcova, contabil-șef, Aparatul Președintelui
Raportor:M.Turea: șef DASPF
Raportor:A.Tăbîrță, șef Direcția Finanțe
Pentru care, propuneri de a modifica și adăuga nu au fost.
Au fost examinate astfel următoarele proiecte de decizie:
1. Cu privire la modificarea Deciziei nr. 04/06 din 17.12.2009 ,,Cu privire la aprobarea simbolicii raionului”
Raportor:D. Ciumac, vicepreședinte al raionului
Pentru care, propuneri de a modifica și adăuga nu au fost.
2. Cu privire la organigramele IMSP Centre de Sănătate din raion, a IMSP ”Spitalul raional Rîșcani” și a ÎM Centrul Stomatologic Rîșcani și la Statele de personal ale IMSP Centre de Sănătate din raion, ale IMSP Spitalul raional și ale ÎM Centrul Stomatologic Rîșcani
Raportor:A. Efrim, specialist principal, serviciul Resurse Umane
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus verificarea temeiului legal a proiectului de decizie și revizuirea unităților de personal, deoarece sunt mai multe la număr ca în anul precedent, deși numărul populației a scăzut .
3. Cu privire la încredințarea unor atribuții preşedintelui raionului
Raportor: A. Efrim, specialist principal, serviciul Resurse Umane
4. Cu privire la modificarea componenței Consiliului Administrativ al IMSP Centre de sănătate din raion.
Raportor:A. Efrim, specialist principal, serviciul Resurse Umane
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a solicitat prezentarea proceselor verbale a adunării colectivelor de muncă, și indicarea membrilor ONG, cu denumirea completă a organizației.
5. Cu privire la raporturile de muncă cu șeful Întreprinderii Municipale „Centrul Stomatologic Rîșcani”, dl Ojog Petru.
Raportor: A.Efrim, Specialist principal Serviciul Resurse Umane
Pentru care, propuneri de a modifica și adăuga nu au fost
6. Cu privire la acceptarea primirii și luarea la evidență contabilă a unui proiect tehnic de execuție .
Raportor:O.Zubcova, contabil-șef, Aparatul Președintelui
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus concretizarea denumirii proiectului de decizie și concretizarea temeiului legal în care se prevede acceptarea primirii unui proiect tehnic de execție.
7. Cu privire la acceptarea unui bun .
Raportor:O.Zubcova, contabil-șef, Aparatul Președintelui
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus elaborarea notei informative după structura actelor normative.
8.Cu privire la expunerea la licitaţie a unor încăperi neutilizate, pentru a fi transmise în locațiune.
Raportor:O.Zubcova, contabil-șef, Aparatul Președintelui
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus atașarea copiei procesului verbal a actului de expunere la licitație a unor încăperi neutilizate și realizarea notei informative după structura actelor normative.