Sinteza recomandărilor pentru proiectele de decizie consultate public
la 20 iunie 2019
Conform prevederilor legale, au fost organizate consultări publice pentru 4 proiecte de decizie care vor fi examinate la următoarea ședință a Consiliului raional și anume:
Raportor: Olga Zubcova, contabil şef , Aparatul președintelui.
Dna Rodica Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus să fie introdus numărul cadastral și adresa; dna Olga Zubcova a propus includerea în proiectul de decizie a unui punct despre modificarea contractului de comodat cu specificarea serviciului responsabil.
02.Cu privire la modificarea deciziei nr. 01/03 din 13 martie 2019 cu privire la alocarea mijloacelor financiare.
Raportor: Aculina Tăbârță, șef Direcție Finanțe
Dna Olga Zubcova, contabil șef al Aparatului președintelui a propus să fie schimbată denumirea “mijloace de construcție” în “mijloace fixe”.
S-a convenit consultarea legislației și dna vicepreședinte să propună varianta finală, conform legislației, a destinației mijloacelor respective.
03.Cu privire la modificarea deciziei nr.02/01din 24 aprilie 2019 „Cu privire la modificarea deciziei Consiliului raional nr. 07/02 din 05.12.2018 cu privire la aprobarea bugetului raional în lectura a doua pentru anul 2019”
Raportor: Aculina Tăbârță, șef Direcție Finanțe
Dna Rodica Postolachi, secretar al Consiliului raional a solicitat să fie verificate toate sumele din demersuri și cele înscrise în anexa la proiectul de decizie.
04.Cu privire la permiterea lucrului prin cumul dnei Elena Obrintețchi șef Instituția Medico-Sanitară Publică „Centrul de Sănătate Văratic” și modificarea statelor de personal ale Instituției Medico-Sanitare Publice „Centrul de Sănătate Văratic”.
Raportor: Alina Efrim, specialist principal Aparatul președintelui raionului
Dna Rodica Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus ca în baza legală a proiectului de decizie să fie introdusă și decizia din 28 februarie 2018 prin care s-a aprobat statele de personal pentru anul 2019; în decizie să fie stipulată abrogarea punctului din decizia anterioară, a atenționat asupra neconcordanței perioadei de începere a activității în luna aprilie și de aprobare legală prin decizia respectivă care va avea loc în luna iunie precum și a atenționat asupra divergenței între sumele unităților de personal din anexa propuă: total 15,75 și total final fiind de 15,25 unități.
Dna Olga Zubcova, contabil șef Aparatului președintelui a menționat necesitatea schimbării din 2,00 în 0,25 în punctul “alt personal”.