Sinteza recomandărilor pentru proiectele de decizie consultate public
la 26 noiembrie 2019
Conform prevederilor legale, au fost organizate consultări publice pentru 11 proiecte de decizie care vor fi examinate la următoarea ședință a Consiliului raional și anume:
Dna R.Postolachi, secretar al Consiliului raional a propus:
a) excluderea din ordinea de zi a consultărilor publice a 2 proiectul de decizie:
b) înlocuirea acestora cu alte 2 proiecte de decizie:
Raportor:A.Petrașescu, specialist principal, Serviciul Juridic
Raportor:V.Secrieru, președinte al raionului
Au fost examinate astfel următoarele proiecte de decizie:
Raportor: Liliana Tașciuc specialist superior, Secția Economie
Raportor: Igor Frecăuțan, șef, Secția Economie
Raportor:A.Petrașescu, specialist principal, Serviciul Juridic
Raportor: R.Postolachi, Secretar al Consiliului Raional
Pentru care propuneri de a modifica și adăuga nu au fost.
Raportor: Zubcova Olga,contabil-şef, Aparatul preşedintelui;
Dna Zubcova O., contabil – șef Aparatul președintelui, a propus schimbarea denumirii în: ,,Cu privire la separarea unor birouri”
Dl Secrieru V.,președinte al raionului, a propus deplasarea la fața locului pentru a verifica situația birourilor .
Raportor: Valeriu Bogdan, șeful Secției Agricultură și Alimentație .
Dna Tcaci Z., vicepreședinte al raionului a propus încluderea în comisie a agenților economici care au avut rezultate bune pe parcursul anului
Raportor: A. Tăbîrța, șef, Direcția Finanțe
Raportor: Țolincă Livia – specialist superior DASPF.
9) Cu privire la modificarea deciziei nr. 06/04 din 17 octombrie 2018 ” Cu privire la instituirea Serviciului și aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea Serviciuluide suport monetar adresat familiilor/persoanelor defavorizate”
Raportor: Lopata Alina – specialist superior în problemele familiilor cu copii în situație de risc;
Lopata Alina, specialist superior în problemele familiilor cu copii în situație de risc, a solicitat înlocuirea în comopența comisiei a domnului Cucu Lilian, cu Rusu Alexandru;
10)Despre modificarea deciziei nr. 04/20 din 22 august 2019, Cu privire la acordarea locuinței de serviciu, proprietate publică a Consiliului raional Rîșcani unui lucrător medico – sanitar”
Raportor:A.Petrașescu, specialist principal, Serviciul Juridic
Dl Secrieru V., președinte al raionului, a propus indicarea în proiectul de decizie prevederea de a fi stipulat în „termenul de acțiune a contractului individual de muncă”.
11).Cu privire la alegerea vicepreședinților raionului
Raportor:V.Secrieru, președinte al raionului
Zubcova Olga,contabil-şef, Aparatul preşedintelui, a propus indicarea corectă, conform legii, a denumirii îndemnizatiilor de concediere la încetarea raporturilor de muncă.
Dl V.Secrieru a solicitat ca toate proiectele de decizie expuse la consultări publice să fie rectificate, astfel ca la comisiile de specialitate să nu fie corectări sau adăugiri.