Conform prevederilor legale, au fost organizate consultări publice pentru 7 proiecte de decizie care vor fi examinate la următoarea ședință a Consiliului raional și anume:
La proiectul de decizie ,,Cu privire la alocarea mijloacelor financiare”, dna A.Tăbîrță, șef Direcția Finanțe, a informat cu suma pentru majorarea salariului va fi preciată și respectiv e posibil să fie modificări. Dna Z.Tcaci, vicepreședinte al raionului, a propus alocarea a 500 mii lei pentru proiectul finanțat de GIZ “Îmbunătățirea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare în localitățile Păscăuți, Damașcani, Proscureni, Gălășeni,. Mălăiești, Hiliuți din rl Rîșcani”, deoarece este scrisoare de garanție.
La proiectul de decizie ,,Cu privire la instituirea comisiei raionale pentru drepturile omului”, dnul A. Petrașescu specialist principal Serviciul Juridic a propus ca reprezentanții asociațiilor sindicale, ONG să fie membri cu drept de vot consultativ,
Dnul N.Ursu, șef IMSP CS Rîșcani, a propus includerea în comisie a unei persoane din Ministerul Afacerilor Interne sau de la procuratură, dna G.Zamurdac a propus ca aceste persoane să nu fie incluse, deoareceaceștia au atribuții specifice în aces domeniu.
La proiectul de decizie ,,Cu privire la instituirea unor filiale farmaceutice ale IMSP CS Rîșcani”,dnul Gh. Roșu, director IMSP Spitalul Raional Rîșcani, a propus ca în pt. 2 a proiectului de decizie să se indice numărul cadastral al clădirii și faptul că clădirea se transmite din gestiunea IMSP SR Rîșcani, în gestiunea IMSP CS Rîșcani. De asemenea a propus să se istituie Comisia de transmitere a clădirii.
La proiectul de decizie „Cu privire la aprobarea formularelor proceselor-verbale contravenționale”, dna R.Postolachi a propus ca să fie modificată Seria blancului din MF în CR, dnul A.Petrașescu,specialist principal Serviciul Juridic, a propus să fie incluse în proiectul de decizie și cheltuielile pentru tipografie, dna G.Zamurdac a propus ca aceste cheltuieli sunt inutile, deoarece blanchetele nu vor avea număr și vor putea fi ușor de multiplicat.
Au fost examinate proiectele de decizie:
-” Cu privire la modificarea Regulamentuluiprivindorganizareaşi funcţionarea
Serviciului sprijin pentru familiile cu copii”,raportor dna M.Turea, șef Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei
-“Cu privire la aprobarea regulamentului Serviciului social ”Casă de copii de tip familial”, raportor, dna M.Turea, șef Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei
-“Cu privire la transmiterea bunurilor în gestiunea DÎTS”, raportor, dna O. Zubcova, contabil șef, Aparatul președintelui raionului
Pentru care propuneri de a modifica și adăuga nu au fost.