ANUNŢ
privind organizarea consultărilor publice la data de 19 septembrie 2018
Președintele raionului iniţiază, la data de 19. 09 .2018, la ora 15.00 consultarea publică a următoarelor proiecte de decizii :
Raportor: Atena Borș. Serviciul Cadastru
2.Cu privire la organizarea şi funcţionarea Serviciului de suport monetar adresat familiilor/persoanelor defavorizate
Raportor: Mariana TUREA, șef Direcție Asistență Socială și Protecție a Familiei
3.Cu privire la instituirea unitățílor suplimentare de asistenți personali în serviciul “Asistenţă Personală”.
Raportor: Mariana TUREA, șef Direcție Asistență Socială și Protecție a Familiei
4.Cu privire la numirea în funcție a șefului IMSP CS Mihăileni.
Raportor: Alina Efrim, specialist resurse umane, Aparatul președintelui raionului.
5.Cu privire la numirea în funcție a directorului IMSP Spitalul raional Rîșcani
Raportor: Alina Efrim, specialist resurse umane, Aparatul președintelui raionului.
6.Cu privire la coordonarea Regulamentului IMSP „Spitalul Raional Rîșcani”
Raportor: Gheorghe Roșu, director IMSP, Spitalul raional Rîșcani
7.Cu privire la coordonarea Regulamentului Întreprinderii Municipale Centrul Stomatologic Rîșcani.
Raportor: Ojog Petru, șef, Întreprinderea Muncipală Centrul Stomatologic Rîșcani
8. Cu privire la examinarea hotărârii comisiei raionale pentru precăutarea cererilor victimelor represiunilor politice reabilitate
Raportor: Petrașescu Anatolie, serviciul juridic, Aparatul președintelui raionului
Ședința de consultare va avea loc la 19 septembrie 2018, ora 15.00, sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 4
Propunerile pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice pot fi expediate până pe data de 19 septembrie 2018, la adresa electronică: inforiscanimd@gmail.com
Proiectele de decizii şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.riscani.md sau la raportori.