Președintele raionului iniţiază, la data de 13.02.2018 consultarea publică a proiectelor de decizii :
1.Cu privire la dezvoltarea socio–economică a raionului și realizarea planului de acțiuni din Strategia de dezvoltare a raionului în anul 2016-2020 .
Raportor: I. Urzică, preşedinte al raionului.
2. Cu privire la funcția de șef al Secției Agricultură și Alimentație.
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
3.Cu privire la aprobarea planului de acțiuni de combatere a corupției.
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
4.Cu privire la aprobarea Regulamentelor de prestare a serviciilor la Centrul multifuncțional Renaștere
Raportor: Mariana Turea, șef, DASPF
5.Cu privire la desfășurarea concursului raional “Cea mai salubră și amenajată localitate”.
Raportor: G.Zamurdac, vicepreședinte al raionului
6. Cu privire la transmiterea cu titlu gratuit a bunurilor distincte
Raportor:O.Zubcova, contabil șef, aparatul președintelui
7.Cu privire la aprobarea Programului de efectuare a auditului intern pentru anul 2018
Raportor: A.Crigan, auditor intern.
Ședința de consultare va avea loc la 13 februarie ora 14.00, sala de ședințe a Consiliului raional , etajul 4
Propunerile pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice pot fi expediate până pe data de 13.02.2018, la adresa electronică: inforiscanimd@gmail.com
Proiectele de decizii şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.riscani.md.