ANUNŢ
privind organizarea consultărilor publice la data de 22.02.2018
Președintele raionului iniţiază, la data de 22.02.2018 consultarea publică a proiectelor de decizii :
1.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru anul 2018
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
2.Cu privire la concursul raional Liceanul anului
Raportor: V.Dandara, șef Direcție Raională Învățământ, Tineret și Sport.
3.Cu privire la acordarea ajutorului material șefului IMSP CS Costești
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
4. Cu privire la activitatea în domeniul agrar al Consiliului raional.
Raportor: Vasile Guțu, vicepreședinte al raionului
5. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind stabilirea premiului anual persoanelor care deţin funcţii de demnitate publică și funcţionarilor publici din cadrul Consiliului Raional Rîșcani
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului
6. Cu privire la durata Acordului de parteneriat cu Asociaţia Obştească Moldova AID aprobat prin decizia nr. 03/15 din 08 august 2016
Raportor: G. Zamurdac
7. Cu privire la încheierea contractului de prestare a serviciilor privind elaborarea și completarea formularului – cerere de finanțare pentru participarea la Programul Transfrontalier România - Moldova
Raportor: G. Zamurdac
8. Cu privire la încheierea contractului de prestare a serviciilor privind elaborarea studiului de fezabilitate
Raportor: G. Zamurdac
Ședința de consultare va avea loc la 22 februarie ora 14.00, sala de ședințe a Consiliului raional , etajul 4
Propunerile pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice pot fi expediate până pe data de 21.02.2018, la adresa electronică: inforiscanimd@gmail.com
Proiectele de decizii şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.riscani.md.