La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Anunţuri
AVIZ
Publicat: Marţi, 05 noiembrie 2019 de

Direcția Asistență Socială și Protecție a Familiei Rîșcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice temporar vacante de specialist în problemele persoanelor în etate și cu dizabilități.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 25 noiembrie 2019, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul II, biroul nr. 27, tel. de contact 2-39-87.

Scopul general al funcţiei:Contribuirea la eficientizarea activităţii publice prin promovarea şi aplicarea pe plan local a legislaţiei asistenţei şi protecţiei sociale a persoanelor vârstnice şi cu dizabilităţi.

Sarcinile funcției:

  1. Realizarea politicii statului în domeniul asistenţei sociale a persoanelor vârstnice şi persoanelor cu dizabilităţi:
  •   Studiază, sintetizează şi promovează implementarea legislaţiei în vigoare în domeniul asistenţei şi protecţiei sociale a persoanelor în etate şi cu dizabilităţi.
  •   Controlează respectarea  înlesnirilor şi privilegiilor acordate de legislaţia în vigoare pentru persoanele în etate şi cu dizabilităţi.
  •   Organizează seminare, consultaţii metodice cu privire la asistenţă şi protecţie socială a persoanelor în vîrstă şi cu disabilităţi.
  •   Exercită audienţă, acordă consultaţii persoanelor fizice, juridice care solicită sprijin în soluţionarea unor probleme ale persoanelor vârstnice şi cu dizabilităţi.

2. Centralizarea şi sintetizarea necesităţilor existente în domeniul asistenţei sociale, identificarea problemelor specifice şi crearea bazei de date privind asistenţa socială la nivel de raion:

  •      Creează baza de date a sistemului informaţional cu privire la persoanele în vârstă cu dizabilităţi
  •      Perfectează anchete sociale respectând cele trei etape: investigaţia, diagnoza socială şi terapia socială.
  •      Efectuează evidenţa contigentului de populaţie care necesită servicii sociale.
  •      Identifică necesităţile care ţin de domeniul asistenţei şi protecţiei sociale a persoanelor în etate şi cu dizabilităţi.

3. Generalizarea, sintezarea informaţiilor privind aspectul protecţiei sociale a persoanelor vârstnice şi a persoanelor cu dizabilităţi. Informarea opiniei publice despre evoluţia situaţiei în domeniu:

  • Prestează servicii sociale.
  • Stabileşte compensaţii nominative prevăzute din sursele bugetelor locale.
  • Perfectează actele necesare persoanelor care necesită mijloace speciale de locomoţie.
  • Perfectează documentele pentru compensarea cheltuielilor  pentru benzină, reparaţii şi deservirea tehnică a automobilelor şi cărucioarelor mecanizate.
  • Eliberează şi ţine evidenţa biletelor de reabilitare medicală a pensionarilor pe limită de vârstă şi cu grad de invaliditate.

4.Efectuarea analizei eficacităţii protecţiei sociale a persoanelor  vârstnice şi persoanelor cu dizabilităţi la nivel de raion:

  • Analizează eficacitatea serviciilor sociale în teritoriu şi înaintează propuneri  privind dezvoltarea acestora.
  • Ţine evidenţa evoluţiei principalilor indicatori care caracterizează calitatea vieţii a persoanelor în etate şi cu dizabilităţi.
  • Efectuează controlul asupra realizării programelor şi măsurilor de dezvoltare a serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice şi cu dizabilităţi.
  • Informează periodic conducerea Ministerului, cu principalele aspecte ale domeniului de activitate pe baza  evaluărilor realizate la nivel de raion

5. Cooperarea cu societatea civilă , inclusiv cu organizaţii  neguvernamentale instituţii publice, cu organizaţii sindicale la prestarea serviciilor sociale în domeniu:

  • Conlucrează cu organele administraţiei publice locale, agenţii economici în problemele de susţinere materială a persoanelor în vârstă.
  • Conlucrează cu organizaţii neguvernamentale, internaţionale şi autohtone, fonduri de caritate şi de binefacere în vederea aprecierii contingentului de beneficiari de ajutoare umanitare.
  • Conlucrează şi comunică activ cu conducerea asociaţilor de patronat, sindicatele  din teritoriu vizând promovarea voluntariatului în activitatea serviciului de deservire socială la domiciliu a bătrânilor solitari şi persoanelor cu dizabilităţi.
  • Participă la procesele de judecată, în cazurile persoanelor vârstnice şi cu dizabilităţi

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 60 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare, preferabil în domeniul asistenței sociale

Experienţă profesională: minimum 6 luni în domeniul de activitate în asistență socială

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  1. LEGEAcu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public Nr. 158din  04.07.2008;
  2. LEGEA asistenţei sociale Nr. 547din  25.12.2003;
  3. Managementul de caz. Ghidul asistentului social aprobat prinOrdinul MPSFC nr.71 din 03.10.2008;
  4. LEGEA privind incluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţiNr. 60din  30.03.2012;
  5. LEGEA cu privire la serviciile sociale Nr. 123din  18.06.2010;
  6. HOTĂRÂREA GUVERNULUI Nr. 1413din  27.12.2016pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire şi plată a compensaţiei pentru serviciile de transport;
  7. HOTĂRÎREA  GUVERNULUI Nr. 323din  30.05.2013cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi funcţionarea Centrului de plasament pentru persoane vârstnice şi a Standardelor minime de calitate;
  8. HOTĂRÂREA GUVERNULUI Nr. 159din  14.02.2018pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de stabilire și plată a ajutorului material;

 

Alte înregistrări
Publicat: Vineri, 10 ianuarie 2020 de Secţia Economie
Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 02 ianuarie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică. Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 17:00 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 23 decembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
Consiliul Raional Rîșcani, Secția Cultură Rîșcani vă invită la festivalul tradițiilor de iarnă «SFÂNTĂ-I DATINA STRĂBUNĂ» Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 19 decembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.225 din 18 decembrie 2019 la 27 decembrie curent, se convoaca şedinţa extraordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 4. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 13 decembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 09 decembrie 2019 de Serviciul Resurse Umane
A V I Z Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor temporar vacante de șef cancelarie și secretar-dactilograf, Serviciul Secretariat. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 02 decembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
Prin prezenta Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.193 din 29 noiembrie 2019 la 10 decembrie curent, se convoacă şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 25 noiembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
Prin prezenta Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.186 din 25 noiembrie 2019 la 29 noiembrie curent, se convoaca şedinţa extraordinară a Consiliului Raional. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 18 noiembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
În temeiul alineatului 3, art.45, alineatului 1, lit.f), art.53 din legea Republicii Moldova nr. 436-XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală, președintele raionului convoacă şedinţa extraordinară a Consiliului Raional la 22 noiembrie 2019, ora 10:00 Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 13 noiembrie 2019 de Serviciul Administraţie Publică
În temeiul articolului 13 și 42 din Legea nr. 436-XVI din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală; punctului 1 și 2 din Regulamentului-cadru privind constituirea şi funcţionarea consiliilor locale şi raionale aprobat prin Legea nr. 457-XV din 14.11.2003; Hotărârii Comisiei Electorale Centrale nr. 2856 din 05 noiembrie 2019 “Cu privire la convocarea în prima şedinţă a consilierilor Consiliului raional Rîșcani”, se convoacă şedinţa de constituire a Consiliului raional Rîșcani sâmbătă, 16 noiembrie 2019. Citeşte mai mult...

Rezultate 321 - 330 din 474
» Toate înregistrările
Sus


 

 

 

 

 

https://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

 

 

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

https://riscani.educ.md/

 

    

 

https://ani.md/ 

 

                                                              https://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

   

           https://vreauinfo.md/ro/help/api

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: consiliulriscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: 0(256)2-28-50 

Total vizitatori: 2297
Vizitatori ieri: 542
Vizitatori azi: 484
Online: 12