1.Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2013
Raportor: Ion Parea, preşedinte al raionului.
2.Cu privire la alocarea mijloacelor bugetare pentru anul 2012.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţia Finanţe.
3. Cu privire la modificarea repartizărilor pe luni a bugetului raional pentru anul 2012.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţia Finanţe.
4. Cu privire la modificarea deciziei nr.05/03 din 30.10.2012 Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru anul 2012
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţia Finanţe.
5. Cu privire la casarea mijloacelor fixe proprietate publică a Consiliului Raional aflate în gestiunea Direcţiei Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei
Raportor: M. Turea, şef Direcţie Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei.
6. Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea Serviciului social Asistenţă personală al DASPF.
Raportor: M. Turea, şef Direcţie Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei.
7.Cu privire la aprobarea Planului de acţiuni pentru implementarea în raion a Programului naţional strategic în domeniul securităţii demografice a Republicii Moldova .
Raportor: Galina Zamurdac, vicepreşedinte al raionului.
8. Despre aprobarea Regulamentului cu privire la repartizarea şi utilizarea mijloacelor financiare raionale în cadrul Proiectului - pilot pentru finanţarea pe bază de formulă a instituţiilor de învăţămînt primar şi secundar general din raion
Raportor: V.Dandara, şef Direcţie Învăţămînt Tineret şi Sport Rîşcani.
9.Cu privire la aprobarea Regulamentului privind organizarea educaţiei incluzive în instituţiile de învăţămînt secundar, general din raion şi crearea Centrelor de resurse pentru asistenţa psihopedagogică.
Raportor: V.Dandara, şef Direcţie Învăţămînt Tineret şi Sport Rîşcani.
10. Cu privire la transmiterea/primirea mijloacelor fixe.
Raportor: V.Dandara, şef Direcţie Învăţămînt Tineret şi Sport Rîşcani.
11. Cu privire la abrogarea deciziei nr.05/16 din 30.10.2012 Cu privire la retragerea ordinului cu drept de trai fostului procuror al raionului V. Blîndu
Raportor: A.Petraşescu, specialist principal.
12. Cu privire la darea în administrare a unor încăperi neutilizate.
Raportor: A.Petraşescu, specialist principal.
13. Despre abrogarea deciziei nr.04/09 din 26.05.2005 „Cu privire la darea în arendă Procuraturii raionului Răşcani a birourilor de la etajul I din clădirea amplasată pe str. Independenţei 24, proprietate publică a Consiliului Raional ”
Raportor: A.Petraşescu, specialist principal.
14. Cu privire la repartizarea spaţiului locativ de serviciu pentru procurorul raionului.
Raportor: A.Petraşescu, specialist principal.
15. Cu privire la efectuarea controlului medical şi luarea la evidenţă militară a tinerilor născuţi în anul 1997.
Raportor: R.Eşanu, şef Secţia administrativ-militară a raionului.
Secretar
al Consiliului Raional R. Postolachi