|
||||||||||||||||||
Acest(ă)anunț/invitație de participare este întocmit în scopul achiziţionării Lucrarilor de reparatie a sălii sportive a LT „L. Gherman” s. Zăicani, r. Rîșcani [obiectul achiziţiei] Conform necesităţilor LT „L. Gherman” s. Zăicani, r. Rîșcani [denumirea autorităţii contractante] (în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2018.
Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziție prin cererea ofertelor de prețuri privind executarea următoarelor lucrări:
|
13. Locul executării lucrărilor: LT „L. Gherman” s. Zăicani, r. Rîșcani
14. Modalitatea de efectuare a evaluării:Pe lista intreaga 15. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului va fi: Cel mai mic pret 16. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere tehnico-economic, precum şi ponderile lor:
17. Condiţii speciale de care depinde îndeplinirea contractului (neobligatoriu): nu se aplica 18. Documentele/cerinţele de calificare/selecție pentru operatorii economici includ următoarele:
19. Operatorii economici interesaţi pot obţine informaţie suplimentară de la autoritatea contractantă şi familiariza cu cerinţele documentației de atribuire la adresa indicată mai jos:
Setul de documente poate fi obținut la aceeaşi adresă, după depunerea cererii de participare (cu indicarea clară a denumirii, adresei, numărului telefonului de contact şi numelui persoanei împuternicite de către Participant). Adițional setul de documente poate fi obținut on-line la adresa: Zaicani_lg@mail.ru În cazul obținerii setului de documente din resursele on-line, agentul economic poate depune cererea de participare în conformitate cu Art. 32(4) a Legii Nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. 20. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșiere, cu semnătura persoanei responsabile, puse în plic, sigilat şi ştampilat, urmează a fi prezentate: în termen de 12 zile
Ofertele întîrziate vor fi respinse. 21. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor: Orice persoană este autorizată să asiste la deschiderea ofertelor. 22. Termenul de valabilitate a ofertelor: 12 zile 23. Limba sau limbile în care acestea trebuie redactate: Limba de Stat 24. Garanția pentru ofertă:Nu se cere Toate ofertele trebuie să fie însoțite de garanție pentru ofertă în valoare de ____%. în formă de:
Plata prin transfer se va efectua în adresa [denumirea organizaţiei], cu nota “Garanția pentru ofertă la procedura de achiziție nr._________ din _______________”, conform următoarelor detalii: (a) beneficiarul plăţii [indicaţi]; (b) datele bancare [indicaţi]; (c) codul fiscal [indicaţi]; (d) contul de decontare [indicaţi]; (e) contul trezorerial [indicaţi]; (f) contul bancar [indicaţi]; (g) trezoreria teritorială [indicaţi]. 25. Garanţia de bună execuţie a contractului: [suma Garanţiei de bună execuţie se stabileşte procentual din preţul contractului adjudecat]: Nu se cere 26. Forma juridică de organizare pe care trebuie să o ia asocierea grupului de operatori economici cărora li s-a atribuit contractul: [indicaţi una din formele de mai jos]:Nu se cere
27. Denumirea şi adresa organismului competent de soluționare a contestaţiilor: Agenția Națională de soluționare a contestațiilor. 28. Contractul nu intră sub incidența Acordului OMC. 29. Valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, lei:199416,74 lei
|
Conducătorul grupului de lucru: Popovici Iuri L.Ș.
Ex.Popovici I.
Tel.068631848/025672200