Prin prezenta Vă înştiinţăm, că în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.12 din 12 februarie 2018 la 28 februarie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional.
Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 4.
Proiectul ordinii de zi:
Raportor:I. Urzică, preşedinte al raionului.
Raportor: I. Urzică, preşedinte al raionului.
3.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru anul 2018
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
4.Cu privire la modificarea bugetului pentru 2018
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
5.Cu privire la transmiterea unui mijloc de transport.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
6.Cu privire la concursul raional Liceanul anului
Raportor: V.Dandara, șef Direcție Raională Învățământ, Tineret și Sport.
7.Cu privire la organizarea odihnei de vară şi întremării copiilor şi adolescenţilor în sezonul estival 2018
Raportor: V.Dandara, șef Direcție Raională Învățământ, Tineret și Sport.
8.Cu privire la indemnizaţia de conducere pentru funcţiile didactice de conducere din învăţământul preuniversitar”
Raportor: V.Dandara, șef Direcție Raională Învățământ, Tineret și Sport.
9.Cu privire la efectuarea controlului medical al recruţilor şi încorporarea în serviciul militar în termen şi cel civil în primăvara anului 2018.
Raportor.O.Timofeeva, șef interimar,Secția Administrativ Militară Rîșcani.
10. Cu privire la abrogarea unor decizii .
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
11. Cu privire la activitatea în domeniul agrar al Consiliului raional.
Raportor:Vasile Guțu, vicepreședinte al raionului
12.Cu privire la funcția de șef al Secției Agricultură și Alimentație.
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
13.Cu privire la aprobarea planului de acțiuni de combatere a corupției.
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
14.Cu privire la acordarea ajutorului material șefului IMSP CS Costești.
Raportor: A. Petrașescu, specialist principal, Aparatul președintelui raionului.
15. Cu privire la aprobarea Regulamentelor de prestare a serviciilor la Centrul multifuncțional Renaștere
Raportor: Mariana Turea, șef, DASPF
16.Cu privire la desfășurarea concursului raional “Cea mai salubră și amenajată localitate”.
Raportor: G.Zamurdac, vicepreședinte al raionului
17. Cu privire la transmiterea cu titlu gratuit a bunurilor distincte
Raportor:O.Zubcova, contabil șef, aparatul președintelui
18.Cu privire la scoaterea de la control a deciziilor Consiliului raional executate şi mersul executării deciziilor anterior adoptate.
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional.
19.Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului raional pentru trimestrul II al anului 2018.
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional.
Se propune membrilor comisiei consultative de specialitate pentru activităţi social-culturale, învăţământ, protecţie socială, sănătate publică, muncă, administraţie publică şi drept să se convoace în ședință la 26 februarie 2018, la ora 15.00 , în incinta Consiliului raional, et. IV, sala de ședințe a Consiliului raional.
Se propune membrilor comisiei consultative de specialitate pentru activităţi economico-financiare şi comerţ să se convoace în ședință la 27 februarie 2018, la ora 9.00,în incinta Consiliului raional, et. IV, sala de ședințe a Consiliului raional.
Se propune membrilor comisiei consultative de specialitate pentru agricultură, industrie, transport, protecţia mediului şi amenajarea teritoriului să se convoace în ședință la 26 februarie 2018, la ora 13.00 , în incinta Consiliului raional, et. IV, sala de ședințe a Consiliului raional.
Cu respect, Secretar al Consiliului Raional R.Postolachi