Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef Secția Construcție, Gospodărie Comunală și Drumuri.
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 21 iulie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.
Scopul general al funcţiei: Contribuie la dirijarea și coordonarea eficientă a activității autorității administrației publice în domeniul construcției prin implementarea procedurilor moderne.
Sarcinile funcției:
1. Alcătuirea, sistematizarea și coordonarea tuturor informațiilor necesare pentru lucrările de proiectare.:
- Coordonează procesul de colectare a datelor necesare pentru proiectări;
- Participă nemijlocit la petrecerea tenderelor referitoare la lucrările de proiectare;
- Duce evidența termenelor de achitare pentru lucrările de proiectări executate;
- Participă nemijlocit la petrecerea expertizelor tehnice a diferitor obiecte (școli, grădinițe ș.a.).
2. Elaborarea materialelor ce țin de pregătirea proiectelor spre expertizare și verificare.:
- Înaintează documentele necesare pentru verificarea și expertizarea proiectelor către instituțiile corespunzătoare;
- Duce evidența executării în termen a lucrărilor de verificare și expertizare;
- Duce controlul asupra efectuării la timp a achitării serviciilor prestate de organizațiile corespunzătoare;
- Informează Președintele raionului despre mersul lucrărilor.
3. Coordonează procedurile de verificare a devizelor, ofertelor participante la licitații și tendere:
- Coordonează lucrul angajaților subordonați la procedurile de verificare a documentelor de deviz, a participanților la tender, licitații ș.a.;
- Comunică rezultatul petrecerii verificărilor participanților în caz de erori;
- Participă ca membru al comisiilor de lucru la petrecerea tenderelor, ședințelor de licitație ș.a.
- Acordă ajutor administrației publice locale la alcătuirea documentației de dare în exploatare a obiectelor construite sau reparate;
- Solicită de la responsabilii primăriilor date referitoare la valorificarea surselor alocate.
4. Acordarea asistenței metodologice în domeniul construcției, gospodăriei comunale și drumuri:
- Consultă colaboratorii secției pe probleme ce țin de construcție, gospodărie comunală și drumuri;
- Acordă asistență metodologică autorităților publice locale de nivelul I, directorilor de școli, grădinițe în domeniul pregătirii documentelor pentru licitații, tendere;
- Examinează petițiile cetățenilor în domeniul său de activitate și pregătește răspunsurile la ele, în caz de necesitate organizează deplasări la fața locului;
- Ține evidența termenelor de examinare a petițiilor și a adresărilor parvenite în secție;
- Duce evidența timpului de muncă a angajaților secției, a buletinelor medicale.
5. Implementarea procedurilor de dezvoltare profesională a funcționarilor publici din cadrul secției subordonate:
- Planifică procesul de identificare și analiză a necesităților de instruire a funcționarilor publici din subordine și stabilește tematicile prioritare de instruire;
- Asigură participarea colaboratorilor din secția subordonată la cursurile de instruire oferite de Academia de Administrare Publică, la stagii, seminare, conferințe oferite de către alte organizații, naționale sau internaționale.
6. Organizarea sistemului de control intern managerial.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
Condiţii specifice:
Studii: superioare în domeniul construcției;
Experienţă profesională: minimum 4 ani în domeniul de activitate, prealabil experiență în Administrația Publică 2 ani.
Cunoştinţe:
Abilităţi: abilităţi de analiză, sinteză și planificare, de elaborare a documentelor, de monitorizare și evaluare, de organizare și coordonare, luarea deciziilor corespunzătoare, soluţionare a problemelor, comunicare eficientă, lucru în echipă.
Atitudini/Comportamente:respectarea drepturilor și a intereselor legitime ale persoanelor fizice și juridice, profesionalism, competență și spirit de iniţiativă, diplomaţie, aptitudini organizatorice și disciplina de muncă, abordarea problemelor în mod creator, flexibilitate, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului
Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale: