Anunţuri
A V I Z
Publicat: Luni, 09 decembrie 2019 de Serviciul Resurse Umane

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiilor temporar vacante de șef cancelarie și secretar-dactilograf, Serviciul Secretariat.

Doritorii pot să se adreseze, până la data de 18 decembrie 2019, cu CV-ul în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

Scopul general al funcţiei șef cancelarie: contribuirea la eficientizarea activității autorității publice prin organizarea ritmică (primirea, expedierea, înregistrarea și controlul corespondenței)  a lucrului cu documentele.

 

Scopul general al funcţiei secretar-dactilograf: dactilografierea și corectarea textelor, monitorizarea poștei electronice.

 

Atribuțiile de serviciu ale șefului serviciu secretariat

 

1.      Completează formularele de evidență a actelor de intrare și ieșire;

2.      Organizează și duce evidența actelor în zilele de primire și îndeplinește sarcinile apărute;

3.      Primește și ține la evidență toată corespondența de intrare și ieșire, prezintă    președintelui și vicepreședinților raionului pentru avizare;

4.      Transmite corespondența avizată de președintele raionului șefilor de direcții, secții, servicii și altor funcționari de conducere și execuție spre executare;

5.      Monitorizează executării  documentelor în termenii stabiliți.

6.      Monitorizează și prezintă lunar la contabilitate registrul trimiterii efectelor poștale;

7.      Monitorizează registrul actelor emise de președintele raionului și transmite pentru publicare în Registrul actelor locale.

8.      Elaborează nomenclatorul dosarelor pentru Aparatul Președintelui raionului;

9.      Perfectează și ordonează (de cusut, numerotat, ștampilat) documentele, conform nomenclatorului la sfârșitul fiecărui an.

 

Responsabilitățile șefului serviciului secretariat

 

1.      Răspunde de exercitarea atribuțiilor sale de serviciu în strictă conformitate cu legislația în vigoare și Regulamentul intern al autorității publice;

2.      Răspunde pentru organizarea și ținerea corectă a lucrărilor de secretariat;

3.      Răspunde de controlul executării  și prezentării în termenii stabiliți a documentelor;

4.      Asigură ordinea și condițiile de lucru în anticameră și sălile de ședință.

 

 

 

 

Condiţii specifice:

 

Studii: superioare sau medii de specialitate

Experienţă profesională:experiență 6 luniîn cadrul unei instituții de stat

 

Cunoştinţe:

-         cunoaşterea legislaţiei în domeniu;

-         cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;

-         cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi: lucru cu informațiile, documentele;  analiză și sinteză; consultare; instruire; control; elaborare a actelor, documentelor, comunicare eficientă, lucrul în echipă.

 

Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

VI. Mijloace de lucru/ echipament utilizat

 

-         Legea nr. 100/2017 cu privire la actele normative;

-         Hotărârea Guvernului nr.618/1993 pentru aprobarea Regulilor de întocmire a documentelor organizatorice şi de dispoziţie şi Instrucţiunii-tip cu privire la ţinerea lucrărilor de secretariat în organele administraţiei publice centrale de specialitate şi ale autoadministrării locale ale Republicii Moldova;

Telefon, fax, calculator, imprimantă

Alte înregistrări
Publicat: Marţi, 16 iunie 2020 de Secţia Economie
AO ”CENTRUL REGIONAL DE DEZVOLTARE SOCIO-ECONOMICA” anunţă că a luat start COMPETIȚIE DE GRANTURI pentru femeile Antreprenoare împotriva Traficului de Ființe 2020- HERA INTERNATIONAL Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 15 iunie 2020 de Secţia Economie
ODIMM anunță înscrierea la Programul „START pentru TINERI”. Doritorii sunt invitați să-și aleagă etapa la care vor să se înregistreze Citeşte mai mult...
Publicat: Sâmbătă, 13 iunie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La data de 16.06.2020, între orele 10:00 – 12:00, în incinta Consiliului Raional Rîşcani, în Sala de ședințe, et. I, urmează a fi organizată audienţa cetăţenilor de către Domnul Vladimir VITIUC Deputat în Parlamentul Republicii Moldova. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 09 iunie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Solidarity Fund PL din Moldova în parteneriat cu Rețeaua Națională LEADER din Republica Moldova, cu suportul financiar al Uniunii Europene și Polish aid, anunță lansarea apelului de propuneri Inițiative de Creare a Grupurilor de Acțiune Locală (GAL), desfășurat în cadrul proiectului „Abordarea LEADER pentru prosperitatea rurală din Moldova”. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 03 iunie 2020 de Secţia Economie
Întreprinderile mici și mijlocii vor fi susținute în procesul de digitalizare a afacerilor. Astăzi, în cadrul unui eveniment online a reprezentanților Ministerului Economiei și Infrastructurii (MEI) și Organizației pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii (ODIMM) ca răspuns la provocările la care au fost supuse companiile autohtone în perioada crizei epidemiologice și stării de urgență a fost lansat un nou instrument de suport a digitalizarii ÎMM-urilor. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 02 iunie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.62 din 02 iunie 2020, la 15 iunie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 1. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 02 iunie 2020 de Secţia Economie
Formular de înregistrare la eveniment Organizația pentru Dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii învită toți antreprenorii interesați de noi soluții ecologice pentru afaceri, pe data de 03 iunie, 2020, ora 10.00, la Conferința de lansare a Programului național de ecologizare a ÎMM. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 29 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.61 din 29 mai 2020, a fost abrogată dispoziţia Preşedintelui raionului nr.59 din 22 mai 2020, prin care era convoacată la 04 iunie curent şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Cu respect, Secretar al Consiliului Raional R.Postolachi Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 25 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.59 din 22 mai 2020, la 04 iunie curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 1. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 15 mai 2020 de Serviciul Administraţie Publică
CTAS Rîşcani Vă informează că, în perioada 18 mai - 31 mai 2020 va activa în următorul regim: - În zilele de luni, marţi şi miercuri vor fi deserviţi solicitanţii/beneficiarii de pensii, alocaţii şi ajutor de deces; - În zilele de joi şi vineri vor fi deserviţi solicitanţii/beneficiarii de indemnizaţii de maternitate, indemnizaţii adresate familiilor cu copii şi paternale; - Zilnic, de luni pînă vineri, se deservesc persoanele fizice şi juridice, plătitori de contribuţii la bugetul asigurărilor sociale de stat Citeşte mai mult...

Rezultate 321 - 330 din 508
» Toate înregistrările
Sus


 

 

 

 

 

 

 

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: consiliulriscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: 0(256)2-28-50 

Total vizitatori: 2146
Vizitatori ieri: 703
Vizitatori azi: 333
Online: 9