ANUNŢ
privind organizarea consultărilor publice la data de 23 decembrie 2021
Președintele raionului iniţiază, la data de 23.12.2021, la ora 13.00 consultarea publică a următoarelor proiecte de decizie:
01. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare.
Raportor: Aculina Tăbîrță, șef Direcția Finanțe
02 . Cu privire la modificarea Deciziei nr. 02/04 din 23.03.2018 Cu privire la instituirea comisiei Comitetului raional de etică medicală din raionul Rîșcani.
Raportor: Daniela Ciumac, vicepreședinte al Consiliului raional
03. „Cu privire la acordul de a primi cu titlu gratuit un spațiu din clădirea administrativă proprietate publică a Primăriei Zăicani” .
Raportor: Valentina Garașciuc, șef Serviciul Cadastru
04. Cu privire la expunerea la licitație a unor încăperi neutilizate.
Raportor: Valentina Garașciuc, șef Serviciul Cadastru
05. Cu privire la prelungirea termenilor de valabilitate a unor contracte de locațiune a încăperilor nelocative proprietatea Consiliului Raional Rîșcani.
Raportor: Valentina Garașciuc, șef Serviciul Cadastru
06. Cu privire la aprobarea Tarifelor pentru prestarea serviciilor de către ÎM Biroul de Proiectare, Prosperare și Servicii a arhitectorului-șef raional Rîșcani”
Raportor: Liviu Costaș, administrator ÎM Biroul de Proiectare, Prosperare și Servicii a arhitectorului-șef raional Rîșcani
07. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit a unor bunuri material
Raportor: Victoria Cucuta, contabil șef Aparatul Președintelui
08. Cu privire la aprobarea condițiilor de acces pe proprietatea publică a Consiliului raional Rîșcani.
Raportor: Tatiana Verbnaia, specialist principal Serviciul Juridic
Propunerile pe marginea proiectelor de decizie supuse consultărilor publice pot fi expediate până pe data de 23.12.2021, la adresa electronică: inforiscanimd@gmail.com
Proiectele de decizie şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.consiliulriscani.md sau la raportori.