A N U N Ț !
PREȘEDINTELE RAIONULUI RÎȘCANI
MD-5600, or. Rîșcani, str. Independenței 38
anunță concurs
pentru ocuparea funcției publice de
specialist principal Serviciul Administrație Publică
Aparatul Președintelui raionului
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la realizarea politicii de stat în domeniul administraţiei publice în teritoriul raionului, colaborarea cu autorităţile administraţiei publice, secțiile, direcțiile și serviciile Consiliului raional, primăriile, consiliile locale din raion în realizarea competențelor de bază ale autorității publice stabilite de legislație.
Sarcinile funcției:
-Asigurarea organizatorică a activităţii Consiliului raional;
-Participă la pregătirea şedinţelor Consiliului raional, prelucrează proiectele de decizii, notele informative;
-Participă la elaborarea planurilor de activitate curentă şi de perspectivă a Consiliului raional;
-Acordă ajutor metodic şi practic comisiilor consultative de specialitate la pregătirea şi ţinerea şedinţelor, în ţinerea lucrărilor de secretariat;
-Acordă ajutor metodic primarilor la îmbunătăţirea muncii organizatorice de masă, sintetizează şi contribuie la popularizarea experienţei din acest domeniu;
-Verifică aplicarea justă de către autorităţile APL a prevederilor Legilor, Hotărîrilor Guvernului R. Moldova şi consultă executorii în această activitate pentru ca actele adoptate să nu contravină legislaţiei în vigoare.
-Sporirea eficienţei muncii organizatorice de masă;
-Efectuează organizarea tehnică a seminarelor, întrunirilor în cadrul Consiliului raional;
-Participă la acţiuni organizatorice iniţiate de către Consiliul raional;
-Asigurarea publicităţii activităţii autorităţilor publice locale;
-Asigură înregistrarea și publicarea actelor administrative în Registrul de Stat al Republicii Moldova,
-Asigură înregistrarea și plasarea informației, materialelor pe site-ul Consiliului Raional.
-Asigură publicarea pe panoul "Comunicat informativ al Consiliului raional" a actelor oficiale ale Consiliului raional;
- Perfectează şi propune autorităţilor APL spre afişare Regulamente, instrucţiuni care contribuie la aprofundarea cunoştinţelor cetăţenilor în domeniul aplicării legislaţiei în vigoare;
-Acordarea sprijinului consiliilor locale, primarilor, consiliilor şi birourilor electorale în acţiunile de pregătire şi desfășurarea alegerilor Parlamentului R. Moldova, consiliilor locale de nivelul întîi şi doi, primarilor oraşelor, comunelor şi satelor, referendumului local, conform Legii R. Moldova, Codului Electoral şi Hotărîrilor Comisiei Electorale Centrale.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
Condiţii specifice:
Superioare în domeniu
Experienţă profesională:
- 1 an de experienţă profesională în domeniu;
- abilităţi de utilizare a computerului
- Cunoașterea legislației în domeniu
- Cunoașterea Politicii de Stat în domeniul administrașiei publice
- Cunoștințe de operare la calculator, Internet
- Cunoașterea limbii ruse la nivel avansat citit/scris/vorbit
-Abilităţi:
De lucru cu informația, analiza și sinteza, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipa.
Respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplina, punctualitate, responsabilitate, tendința spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal/ prin poștă/prin e-mail
Dosarul de concurs:
a)formular de participare;
b)copia buletinului de identitate;
c)copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
d)certificatul medical;
e)cazier judiciar;
Data limită pentru depunerea dosarului de concurs este până la 11 octombrie 2023, ora 17.00
Telefon– 0(256)22400
e-mail– inforiscanimd@gmail.com;
Adresa poștală– MD-5600, or. Rîșcani, str. Independenței 38, Consiliul raional Rîșcani, etajul IV, biroul nr. 51;
Persoana de contact– Adela CEMÎRTAN, șefă, Serviciul Administrație Publică.
Bibliografia concursului: