ORDINEA DE ZI
a şedinţei ordinare a Consiliului Raional
din 12 decembrie 2017
1.Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2018 în prima lectură.
Raportor:I.Urzică, președinte al raionului.
2.Cu privire la aprobarea bugetului raional pentru anul 2018 în lectura a doua.
Raportor:I.Urzică, președinte al raionului.
3. Corelarea bugetului raional cu Legea bugetului de stat 2017.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
4.Cu privire la modificarea bugetului raional pentru anul 2017.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
6.Cu privire la alocarea mijloacelor financiare pentru anul 2017.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.
7. Cu privire la casarea mijloacelor fixe.
Raportor: Silvia Lupașcu, contabil șef, Direcția Finanțe.
Raportor: OlgaTimofeev, șef, Secția administrative Militară.
Raportor: Nicolae Ursu, șef IMSP CS Rîșcani.
Raportor: Nicolae Ursu, șef IMSP CS Rîșcani.
11.Cu privire la transmiterea în comodat a unor încăperi.
Raportor: V. Dandara, șef Direcție Învățământ Tineret și Sport.
12.Cu privire la transmiterea unor bunuri Autorităților publice locale de nivelul I.
Raportor: O.Zubcova, contabil șef , Aparatul președintelui raionului
13. Cu privire la casarea mijloacelor fixe ale IMSP Spitalul raional Rîșcani.
Raportor: O.Zubcova, contabil șef , Aparatul președintelui raionului
14.Cu privire la aprobarea Codului de etică profesională a angajaților Consiliului raional Rîșcani
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional
15.Cu privire la Programul de activitate al Consiliului Raional pentru trimestrul I al anului 2018.
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional.
16.Cu privire la salarizarea persoanei cu funcție de demnitate publică
Raportor: O.Zubcova, contabil șef , Aparatul președintelui raionului
Secretar al Consiliului Raional R. Postolachi