ANUNŢ
privind organizarea consultărilor publice la data de 14 iunie 2019
Președintele raionului iniţiază, la data de 14.06 .2019, la ora 10.00 consultarea publică a următoarelor proiecte de decizie:
Raportor: Olga Zubcova, contabil şef Aparatul președintelui.
2.Cu privire la darea în locațiune a unei încăperi neutilizate.
Raportor: Anatolie Petrașescu, specialist principal Aparatul președintelui raionului.
3.Cu privire la raporturile de muncă cu șeful Instituției Medico-Sanitare Publice „Centrul de Sănătate Vasileuți”, dl Constantin Cazacu
Raportor:Alina Efrim, specialist principal Aparatul președintelui raionului
4.Cu privire la raporturile de muncă cu șeful Instituției Medico-Sanitare Publice „Centrul de Sănătate Șaptebani”, dl Anatolie Burlacu
Raportor:Alina Efrim, specialist principal Aparatul președintelui raionului
5.Cu privire la expunerea la licitație a unor încăperi neutilizate pentru a fi acordate în locațiune
Raportor: Anatolie Petrașescu, specialist principal Aparatul președintelui raionului
6.Cu privire la modificarea unor decizii.
Raportor: Aculina Tăbârță, șef Direcție Finanțe
7.Cu privire la modificarea bugetului.
Raportor: Aculina Tăbârță, șef Direcție Finanțe
Ședința de consultare va avea loc la 14 iunie 2019, ora 10.00, sala de ședințe a Consiliului raional, etajul 4
Propunerile pe marginea proiectelor de decizii supuse consultărilor publice pot fi expediate până pe data de 13 iunie 2019, la adresa electronică: inforiscanimd@gmail.com
Proiectele de decizie şi nota informativă sunt disponibile pe pagina web oficială www.riscani.md sau la raportori.