Comisia de concurs privind ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinerii Municipale, prelungește concursul pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii Municipale „Centrul Stomatologic Rîșcani”.
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Regulamentului privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al Întreprinderii Municipale aprobat prin decizia Consiliului raional nr. 01/08 din 24 ianuarie 2020,se depun până la data de 05 martie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00, e-mail: efrimalina@gmail.com. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei limită nu va fi examinat.
Condiţiile de participare la concurs:
La concursul pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator al Întreprinderii Municipale „Centrul Stomatologic Rîșcani”, poate candida orice persoană care corespunde următoarelor cerințe:
1) cunoaşte limba română;
2) deține studii superioare în domeniu;
3) a activat în funcții de conducere cel puțin 4 ani;
4) nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
5) nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
6) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
7) nu este condamnată, prin hotărâre definitivă și irevocabilă a instanței de judecată pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile și restricțiile prevăzute la art. 16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale.
La înscrierea pentru concurs, candidaţii depun cererea și dosarul de participare la concurs, care include următoarele:
1) scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a Întreprinderii;
2) curriculum vitae (CV);
3) copia buletinului de identitate;
4) copia diplomei de studii;
5) referințe profesionale ( nu mai puțin de două);
6) cazierul judiciar;
7) declarația privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al Întreprinderii conform anexei nr.4 din anexa nr. 3 „Regulamentul – model privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator” aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 484/2019;
8) copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecționare/specialitate;
Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.