A V I Z
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.
Scopul general al funcţiei:Înfăptuiește încorporarea cetățenilor din raionul Rîșcani în Serviciul Alternativă.
Sarcinile funcției:
1.Informarea recruţilor despre existenţa serviciului civil şi despre posibilitatea încorporării, despre drepturile şi obligaţiile ce le revin.
Recepționarea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi încorporarea în serviciul civil, verifică veridicitatea motivelor invocate şi înştiinţează despre aceasta comisiile teritoriale de recrutare şi încorporare în serviciul militar şi cel civil.
- Duce evidența numărului recruților informați;
- Duce evidența numărului de cereri recepționate, elaborate conform legislației;
- Note informative transmise la comisia de recrutare și încorporare în serviciul militar și cel civil.
2. Prezentarea actelor cetăţenilor încorporaţi în serviciul civil comisiei teritoriale pentru serviciul civil.
3. Îndreptarea cetăţenilor spre locul de îndeplinire a serviciului civil şi spre centrele de instruire pentru pregătire profesională specială. Efectuarea, în comun cu serviciul de plasare în câmpul muncii, atestarea locurilor de muncă pentru asigurarea îndeplinirii serviciului civil în corespundere cu cerinţele prezentei legi.
- Duce evidența numărului de cetățeni îndreptați spre locul îndeplinirii serviciului și centrele de instruire;
- Duce evidența numărului de locuri atestate.
4. Ținerea la evidenţă a cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, elaborarea dărilor de seamă statistice în modul stabilit de organele statistice de stat.
- Registrul de evidență a cetățenilor;
- Dări de seamă elaborate și prezentate.
5. Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil.
- Numărul de Note informative cu privire la rezultatele controalelor.
6. Remiterea organelor de urmărire penală a materialelor privind cetăţenii care se eschivează de la încorporare şi de la îndeplinirea serviciului civil.
- Numărul de materiale remise organelor de urmărire penală.
7. Ținerea la evidenţă a activităţii şi a deciziilor adoptate de comisiile de recrutare-încorporare şi de Comisia de Stat pentru încorporare. Generalizarea materialelor privind organizarea pregătirii prealabile și multilaterale a populației, a obiectelor economiei naționale, forțelor Protecției Civile a raionului pentru desfășurarea acțiunilor în cazul apariției pericolului situațiilor excepționale și în condițiile lor.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază :
Condiţii specifice:
Studii: superioare
Cunoştinţe:
Abilităţi:
Atitudini/Comportamente:
Bibliografia concursului
Constituţia Republicii Moldova;
Acte normative în domeniul serviciului public:
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale: