Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la 19 octombrie 2017, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00, e-mail: ru.riscani@gmail.com.
Scopul general al funcţiei:
- Contribuirea la eficientizarea activității autorității publice prin implementarea politicii funciare a Statului, ținerea la nivel a cadastrului funciar pentru protecția și îmbunătățirea fertilității solului;
- Contribuirea la eficientizarea privatizării imobilului;
- Consolidarea terenurilor agricole parcelate, utilizarea tehnologiilor avansate, implementarea Programelor de consolidare a terenurilor agricole.
Sarcinile de bază:
- Dirijarea în cadrul raionului a procesului de reglementare a regimului proprietății funciare și a cadastrului;
- Monitorizarea folosirii raționale a terenurilor din raion;
- Ținerea cadastrului proprietății consiliului raional;
- Monitorul bunurilor consiliului raional;
- Privatizarea fondului locativ și a obiectelor nelocuibile din fondul locativ;
- Participarea în comun cu APL la elaborarea Programelor eficiente de sporire a productivității terenurilor agricole;
- Asigurarea ajutorului consultativ pe problemele cooperării și integrării deținătorilor de terenuri agricole și a patrimoniu;
- Monitorizarea concentrării tehnologice a terenurilor agricole în vederea exploatării eficiente din punct de vedere economic și ecologic.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
- posedarea limbii moldoveneşti şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
- neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice
Condiţii specifice:
Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul respectiv.
Experienţă profesională:
minimum 6 luni în domeniu
Cunoştinţe:
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
- cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- Cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.
Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, cominicare eficientă.
Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului
Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public
- Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
- Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
- Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
- Legea nr. 1264-XV din 19 iulie 2002 privind declararea şi controlul veniturilor şi a proprietăţii demnitarilor de stat, judecătorilor, procurorilor, funcţionarilor publici şi a unor persoane cu funcţie de conducere
- Legea nr. 90-XVI din 25 aprilie 2008 cu privire la prevenirea şi combaterea corupţiei
- Legea nr. 355 din 23 decembrie 2005 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar
- Legea nr. 239-XV I din 13 noiembrie 2008 privind transparenţa în procesul decizional
- Legea nr. 271-XVI din 18 decembrie 2008 privind verificarea titularilor şi a candidaţilor la funcţii publice
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale
- Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
- Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova
- Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă
- Legea 764 din 27 decembrie 2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova