Prin prezenta, Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.5 din 21 ianuarie 2025, la 29 ianuarie curent se convoacă şedinţa extraordinară a Consiliului Raional.
Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 1100, în sala de ședințe a Consiliului raional Rîșcani, etajul 4.
Proiectul ordinii de zi:
1. Cu privire la corelarea bugetului raional pentru anul 2025
Raportor: Silvia Lupașcu, șefă, Direcţia Finanţe
2.Cu privire la efectuarea controlului medical al recruţilor şi încorporarea în serviciul militar în termen şi cel civil în primăvara - vara anului 2025
Raportor: Nicolai ZAHAROV, șef secţie administrativ-militară (l.d.p. Rîşcani) maior
3. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare din Componenta raională a transferurilor categoriale, pentru anul 2025
Raportor: Marina Rebeja, șefă interimară a D.Î.T.S. Rîșcani
4.Cu privire la lichidarea unor filiale ale Secției Aprovizionare cu Medicamente și Dispozitive Medicale, IMSP „Centrul de Sănătate Rîșcani”, din cadrul IMSP „Centrul de Sănătate Costești” și al IMSP „Centrul de Sănătate Zăicani”
Raportor: Gabriela Sandu, șefa IMSP „Centrul de Sănătate Rîșcani”
5. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit a mijlocului fix Primăriei Pîrjota
Raportor: Victoria Cucuta, contabilă-șefă a Aparatului Președintelui
Se propune membrilor Comisiei consultative de specialitate pentru activităţi economico-financiare şi comerţ să se convoace în ședință la 29 ianuarie, ora 1000 în sala de ședințe a Consiliului Raional, etajul 4.
Se propune membrilorComisiei consultative de specialitate pentru activităţi social-culturale, învăţământ, sănătate publică, muncă, administraţie publică, turism, culte, drept și disciplină să se convoace în ședință la 28 ianuarie, ora 1000 în sala de ședințe a Consiliului Raional, etajul 4.
Se propune membrilorComisiei consultative de specialitate pentru agricultură, industrie, transport, protecţia mediului şi amenajarea teritoriului să se convoace în ședință la 28 ianuarie, ora 0900 în sala de ședințe a Consiliului Raional, etajul 4.
Cu respect,
Secretara Consiliului Raional R.Postolachi