Ştiri
ORDINEA DE ZI a şedinţei ordinare a Consiliului raional Rîşcani din 16 mai 2013, ora 10.00
Publicat: Joi, 02 mai 2013 de

1. Cu privire la modificarea repartizărilor pe luni a bugetului raional pentru anul 2013.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.

2. Cu privire la alocarea mijloacelor bugetare pentru anul 2013.
Raportor: A. Tăbîrţă, şef Direcţie Raională Finanţe.

3. Cu privire la activitatea Secţiei Cultură în anul 2012
Raportor: Emilia Garbuz, şef Secţia Cultură.

4. Cu privire la numirea în funcţie a directorului IMSP Spitalul Raional Rîşcani.
Raportor: A.Zaincicovschi, specialist principal, Aparatul preşedintelui raionului.

5. Cu privire la coeficienţii de multiplicare şi sporurile la salariile personalului de conducere a IMSP Spitalul raional Rîşcani.
Raportor: A.Zaincicovschi, specialist principal, Aparatul preşedintelui raionului.

6. Cu privire la relaţiile de muncă cu dna Atena Borş, Şef Serviciul Cadastru.
Raportor: A.Zaincicovschi, specialist principal, Aparatul preşedintelui raionului.

7. Cu privire la relaţiile de muncă cu Directorul IMSP „Centrul medicilor de familie Rîşcani”.
Raportor: A.Zaincicovschi, specialist principal, Aparatul preşedintelui raionului.

8. Cu privire la acordul de parteneriat şi cooperare între Consiliul raional Rîşcani şi Congresul Autorităţilor Locale din Moldova.
Raportor: C.Salagor, şef serviciul Adminitraţie Publică.

9. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit a unui automobil.
Raportor: O.Zubcova, contabil -şef, Aparatul preşedintelui raionului.

10. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit a unui panou.
Raportor: O.Zubcova, contabil -şef, Aparatul preşedintelui raionului

11. Cu privire la transmiterea cu titlul gratuit a mobilierului.
Raportor: O.Zubcova, contabil -şef, Aparatul preşedintelui raionului.

12. Cu privire la primirea în proprietatea Aparatului Preşedintelui a unui autobuz.
Raportor: O.Zubcova, contabil - şef, Aparatul preşedintelui raionului.

13. Despre aprobarea alocării mijloacelor financiare privind acordarea compensaţiei unice pentru conectarea la conducta de gaze naturale a unor categorii de populaţie din mediul rural.
Raportor: I.Frecăuţanu, şef Secţia Economie.

14. Cu privire la expunerea la licitaţie a unei clădiri neutilizate.
Raportor: G.Zamurdac, vicepreşedinte al raionului.

15. Cu privire la expunerea la licitaţie a autoturizmului
Raportor: M.Turea, şef Direcţie Asistenţă Socială şi Protecţie a Familiei.

16. Cu privire la transmiterea activielor şi pasivelor din proprietatea consilului raional în proprietatea Munisterului Afacerilor Interne.
Raportor: A Reaboi, şef Inspectoratul de Poliţie al Raionului Rîşcani.

17. Cu privire la concursul raional “Pentru cea mai bună realizare a programelor locale de dezvoltare social economică a localităţilor” .
Raportor : A. Cheptănaru, vicepreşedinte al raionului.

18. Cu privire la aprobarea Memorandumului şi a Regulamentului de activitate al Biroului Comun de Informare şi Servicii.
Raportor : A. Cheptănaru, vicepreşedinte al raionului.

19. Cu privire la Acordul de parteneriat pentru implementarea proiectului Susţinerea dezvoltării sectorului privat şi procesului de atragere a investiţiilor din Regiunea de Dezvoltare Nord prin construcţie reţelelor de apă şi canalizare pentru subzona nr.3 a Zonei Economice Libere Bălţi.
Raportor: A.Cheptănaru, vicepreşedinte al raionului.

20. Cu privire la unele modificări a Regulamentului cu privire la repartizarea şi utilizarea mijloacelor financiare din componenta raională.
Raportor: V. Dandara, şef, Direcţie Învăţămînt Tineret şi Sport.

21. Cu privire la reorganizarea unor instituţii de învăţămînt din raion cu statutul juridic de executori terţiari de buget.
Raportor: V.Dandara, şef Direcţie Învăţămînt, Tineret şi Sport.

22. Cu privire la efectuarea în anul 2014 a recensămîntului populaţiei şi a locuinţelor în raionul Rîşcani, instituirea Comisiei teritoriale pentru recensămîntul populaţiei şi a locuinţelor şi aprobarea obiectivului şi a atribuţiilor de bază a activităţii comisiei.
Raportor: Ludmila Zorilă, şef Direcţie pentru Statistică a raionului Rîşcani.

23. Cu privire la propunerile pentru decorarea cu distincţii de stat.
Raportor: V.Colin, consilier raional.

24. Cu privire la alocarea mijloacelor financiare victimelor represiunilor politice.
Raportor: V.Garaşciuc, specialist principal, Aparatul preşedintelui raionului.

25. Cu privire la executarea contractelor de antrepriză şi de achiziţionare a serviciilor de întreţinere şi de reparaţie a drumurilor din raion în anul 2012 încheiate cu Consiliul raional Rîşcani.
Raportor: P. Tomuz, director S.A. Drumuri-Riscani.

26. Cu privire la scoaterea de la control a deciziilor Consiliului raional executate şi mersul executării deciziilor anterior adoptate.
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional.

27. Cu privire la aprobarea Programului de activitate a Consiliului raional pentru trimestrul II al anului 2013.
Raportor: R.Postolachi, secretar al Consiliului raional.

Secretar al
Consiliului Raional                                    R. Postolachi

Alte înregistrări
Publicat: Miercuri, 15 aprilie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Va informăm că potrivit deciziei Consiliului raional Rîșcani, tabăra de la Malinovca urmează a fi demolată pe motiv că nu poate fi exploatată din cauza stării deplorabile. Lucrările de demontare deja au demarat, iar pentru a economisi banii bugetari, demolarea acesteia a fost efectuată de voluntari din cadrul Școlii Sportive, sub patronajul Direcției Învățămînt Tineret și Sport. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 10 aprilie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La 9 aprilie curent a fost convocată de urgență ședința Comisiei Raionale pentru Situații Excepționale. Necesitatea întrunirii a fost generată de recepționarea informației cu privire la cazurile de pesta porcină africană în raion și necesitatea evaluării situației epidemice de răspândire a infecției COVID-19. Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 09 aprilie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Lucrăririle de întreținere a drumurilor sunt în proces de execuție. În decurs de 2 zile au fost inspectate drumurile raionale și potrivit planului de lucru, S.A. “Drumuri Riscani” își exercită lucrările calitativ și sârguincios. Citeşte mai mult...
Publicat: Vineri, 27 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
O echipă din 15 psihologi din municipiul Chișinău și-au început activitatea în cadrul grupului naţional de operatori de la Linia Verde a Agenţiei Naţionale pentru Sănătate Publică (ANSP), care oferă informații despre COVID-19 – 080012300. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 25 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La 24 martie curent, reieșind din situația alarmantă creată în comuna Braniște președintele raionului, dl Vasile Secrieru a convocat de urgență ședința Comisiei Raionale pentru Situații Excepționale. Pentru examinare au fost propuse și alte subiecte tangente la situația epidemică din raion. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 24 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Ieri seara a fost convocată de urgență ședința Comisiei Raionale pentru Situații Excepționale. Necesitatea întrunirii a fost generată de atestatrea unor cazuri de infectare în raion cu virusul COVID-19. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 24 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
În conformitate cu Regulamentul Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a raionului, în baza informaţiilor prezentate, ținând cont de prevederile Dspozițiilor CSE a RM, Legii 10/2009 privind supravegherea de stat a sănătății publce, examinând situația creată în primăria comunei Braniște și rapoartele prezentate. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 18 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
În conformitate cu Regulamentul Comisiei pentru Situaţii Excepţionale a raionului, în baza informaţiilor prezentate, ținând cont de prevederile Ordinelor Ministerului Sănătății, Muncii și Protecției Sociale nr. 188/2020, nr. 213/2020, de Hotărârea Comisiei naţionale extraordinare de sănătate publică nr.7 din 13 martie 2020 Privind evoluția situației epidemiologice a infecției COVID-19, de Ordinul Ministerului Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova nr. 292 din 10.03.2020 cu privire la suspendarea procesului educațional în instituțiile de învățământ și a precizărilor ulterioare, examinând situația creată în raion Citeşte mai mult...
Publicat: Duminică, 15 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Astăzi 15 martie curent domnul Vasile Secrieru, președintele raionului, a convocat ședința Comisiei Raionale pentru Situații Excepționale. La ședința, conform ordinii de zi, au venit cu informații ample conducătorii Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 12 martie 2020 de Serviciul Administraţie Publică
La 11 martie, conform inițiativei președitelui raionului, au fost supuse consultărilor publice 2 proiecte de decizie care vor fi examinate la următoarea ședință a Consiliului raional și anume: 1. Cu privire la lichidarea SRL „APA VITAL PRUT”, raportor dl I.Culic, vicepreședinte al raionului; Citeşte mai mult...

Rezultate 971 - 980 din 1108
» Toate înregistrările
Sus


 

 

 

 

 

 

 

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
Lacul de acumulare Costesti-Stinca Training IDIS Viitorul ”Consolidarea autonomiei locale” Duruitoarea Veche

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: consiliulriscani.md, mail: consiliul.raional-riscani@apl.gov.md

Linia verde anticorupție: 0(256)2-28-50 

Total vizitatori: 2175
Vizitatori ieri: 479
Vizitatori azi: 362
Online: 5