Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-șef, în cadrul Aparatului Președintelui raionului.
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 august 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.
Scopul general al funcţiei:Asigurarea evidenței contabile a executării devizelor de cheltuieli bugetare și a devizelor financiare, ale mijloacelor speciale și asigurarea corectă a evidenței contabile.
Sarcinile funcției:
1. Asigurarea contabilă a executării devizelor de cheltuieli bugetare și a devizelor financiare, ale mijloacelor speciale și asigurarea corectă a evidenței contabile:
- Planifică mijloacele bugetare și veniturile pentru anul de activitate;
- Întocmește registrul și formularele de evidență a cheltuielilor și veniturilor mijloacelor speciale;
- Întocmește modificări operate în buget și devizele de cheltuieli în conformitate cu deciziile Consiliului raional.
2. Finanțarea la timp a instituțiilor, care țin de evidența contabilă și întocmirea corectă a documentelor justificative:
- Prezintă conform planului de finanțare documente de plata trezoreriei regionale nord pentru transferurile mijloacelor financiare la întreținerea instituțiilor din cadrul Consiliului raional;
- Duce controlul documentelor primare intrate în contabilitate din punct de vedere al conținutului cât și al caracterului legitim al operațiilor, verificarea datelor ce se conțin în documente;
- Verifică și ia la evidență, perfectează note de contabilitate și borderouri cumulative cu atribuirea numerelor constante.
3. Efectuarea controlului asupra întocmirii corecte a documentelor și legalității operațiunilor efectuate:
- Verifică toate elementele, semnăturile și valoarea materială, precum și corectitudinea documentelor care servesc drept bază pentru înscriere în registrele de evidență;
- Sistematizează zilnic după data efectuării operației și perfectează pe măsura derulării operațiilor.
4. Evidența mijloacelor fixe și de uzură rapidă și efectuarea inventarierii valorilor materiale la sfârșit de an și prezentarea rezultatelor și reflectarea lor în evidență:
- Atribuie numerele de inventar pentru asigurarea controlului asupra integrității mijloacelor fixe și înscrierea lor în fișele de inventar pentru evidența lor;
- Duce controlul asupra intrării și consumării lor în fișele de inventar pentru evidența lor.
5. Întocmirea și prezentarea în termenii stabiliți a dărilor de seama și statistice:
- Prezintă lunar, trimestrial și anual dări de seamă despre executarea cheltuielilor conform regulamentului Ministerului Finanțelor al Republicii Moldova.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază -
Condiţii specifice:
Studii: superioare, de licență al unei facultăți ce ține de contabilitate;
Experienţă profesională: minimum 3 ani în domeniul de activitate și 2 ani în Administrația Publică.
Cunoştinţe:
Abilităţi:de calcul, de planificare și organizare a activitătii specifice, elaborarea de documente, comunicare eficientă, capacitate de a prelucra informația, lucrul în echipă.
Atitudini/Comportamente:profesionalism, competență, aptitudini organizatorice și disciplina de muncă, abordarea problemelor în mod creator, exactitate, atenție concentrată, comunicabilitate și respect față de oameni, tendința spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia concursului
Constituţia Republicii Moldova
Acte normative în domeniul serviciului public:
Acte normative în domeniul administraţiei publice locale: