A N U N Ț ! ! !
PREȘEDINTELE RAIONULUI RÎȘCANI
MD-5600, or. Rîșcani, str. Independenței 38
anunță prelungirea concursului
pentru ocuparea funcției publice de
specialist principal Serviciul Resurse Umane
Aparatul Președintelui raionului
Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la eficientizarea autorității publice prin implementarea politicii și procedurilor moderne de lucru cu personalul pentru crearea unui corp de funcționari publici profesioniști.
Sarcinile funcției:
1.Implementarea procedurilor de recrutare, selectare, orientare și integrare profesională:
- Implementarea activității de recrutare, selectare a candidaților pentru funcțiile publice vacante, orientare și integrare a noilor colaboratori;
- Întocmește subiectele de examinare și grila de întrebări pentru interviul de evaluare, împreună cu membrii comisiei special constituite;
- Participă, în colaborare cu Președintele raionului sau comisiile special constituite, la procesul de testare și intervievare a candidaților propuși pentru funcția publică vacantă;
- Coordonează procesul de elaborare/revizuire a fișelor de post pentru toate funcțiile publice din aparatul Președintelui raionului, direcțiilor, secțiilor și subdiviziunilor fără statut de persoană juridică subordonată Consiliului raional.
2.Implementarea procedurilor de dezvoltare profesională a funcționarilor publici:
-Planifică și organizează procesul de dezvoltare profesională a funcționarilor publici din aparatul Președintelui raionului în colaborare cu șefii de subdiviziuni interioare, planifică procesul de instruire cu șefii subdiviziunilor interioare ale aparatului Președintelui;
- Elaborează, monitorizează și evaluează implementarea planului de instruire a funcționarilor publici;
- Propune Direcției Politica Cadre din Aparatul Guvernului organizarea cursurilor de instruire externă pe tematicile prioritare pentru funcționarii publici;
- Organizează activităti de instruire internă pentru colaboratorii aparatului Președintelui și serviciilor desconcentrate ale Consiliului raional pe tematici specifice stabilite în baza rezultatelor evaluării necesităților de instruire în colaborare cu șefii de subdiviziuni interioare;
3.Implementarea procedurilor de atestare a funcționarilor publici:
- Elaborează planul de activitate a comisiei de atestare profesională anuală;
- Pregătește lista funcționarilor supuși atestării, materialele necesare;
- Ține evidența conferirii gradelor de calificare;
- Participă la lucrările comisiei de atestare a funcționarilor publici.
4.Acordarea asistenței informaționale și metodologice în domeniul procedurilor de personal:
- Consultă șefii subdiviziunilor interioare ale aparatului Președintelui raionului, conducătorii direcțiilor, secțiilor și subdiviziunilor fără statut de persoană juridică din subordinea Consiliului raional pe probleme de personal;
- Consultă colaboratorii aparatului Președintelui raionului și serviciilor desconcentrate pe probleme ce țin de procedurile de personal și aspectele administrative aplicate referitoare la funcția publică și funcționarii publici;
- Consultă primarii și secretarii consiliilor locale din raion;
- Examinează petițiile cetățenilor în domeniul de activitate și pregătește răspunsuri la ele.
5. Implementarea procedurilor administrative de personal referitoare la funcția publică și funcționarii publici:
- Elaboreaza rapoarte și informații cu privire la managementul funcțiilor publice și al funcționarilor publici;
- Duce evidența și întocmește tabelul de pontaj pentru colaboratorii aparatului Președintelui;
- Verifică tabelele de pontaj furnizate de instituțiile subordonate;
- Asigură secretariatul de stabilire a sporului pentru intensitatea muncii si perfectarea proceselor verbale de rigoare;
- Elaborează proiecte de ordine privind angajarea, concedierea, acordarea concediilor, etc.;
- Întocmește și ține evidența dosarelor personale;
- Ține evidența carnetelor de muncă și asigură completarea lor;
- Eliberează la solicitarea colaboratorilor diferite certificate;
- Elaborează dările de seamă anuale privind evidența personalului și le prezintă Biroului Național de Statistică.
Condiţiile de participare la concurs:
Condiţii de bază:
Condiţii specifice:
Superioare de licență sau echivalente, în domeniu
Minimum 2 ani de activitate în domeniul managementului resurselor umane, preferabil experiență în serviciul public.
- Cunoașterea legislației în domeniu;
- Cunoașterea managementului resurselor umane;
- Cunoașterea modului de funcționare a unei autorităti publice;
- Cunoașterea politicilor și procedurilor de personal, precum și a practicilor pozitive în domeniu;
- Cunoștinte de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Internet;
De lucru cu informația, analiza și sinteza, elaborare de documente, consultare, instruire, prezentare, comunicare eficientă, lucru în echipa.
Respect față de oameni, spirit de inițiativă, diplomație, creativitate, flexibilitate, disciplina, punctualitate, responsabilitate, tendința spre dezvoltare profesională continuă.
Persoanele interesate pot depune personal/ prin poștă/prin e-mail
Dosarul de concurs:
a)formular de participare;
b)copia buletinului de identitate;
c)copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
d)certificatul medical;
e)cazier judiciar;
Data limită pentru depunerea dosarului de concurs este până la 23 noiembrie 2023, ora 17.00
Telefon– 0(256)22400
e-mail– inforiscanimd@gmail.com;
Adresa poștală– MD-5600, or. Rîșcani, str. Independenței 38, Consiliul raional Rîșcani, etajul IV, biroul nr. 51;
Persoana de contact– Adela CEMÎRTAN, șefă, Serviciul Administrație Publică.
Bibliografia concursului